Merhaba kızlar 6 haftalık hamileyim dün adet olmuşçasına birden kanamam oldu hemen doktora gittik. Kese görünüyor, kanama alanı yok, düşük tehtidin var dedi. Ama kanama nerden geliyor birşey söylemedi. Benim gibi yaşayan var mı? Çok tedirginim. İğne oldum, devamında progestan 200 sabah akşam kullanıyorum. Sabahtan beri kanamam kahverengiye döndü. Çarşamba günü doktora gideceğim. Çok korkuyorum gittğimde kese bozulmuş vs demesinden. Bu 3. Hamileliğim iki kuzumu gelişim geriliğinden kaybettim:(