K01 Merhabalar; 23 yaşında 35 haftalık hamileyim. Nerdeyse çok özür dileyerek söylüyorum 4-5 gündür süren bir ishal durumu var ve bu günde 2 kere oluyor zamanla. Ve ter basıyor daha sonrasında. Yaşayan var mı? 🙏🏻
Ozlmchngr K01 bencede Dr unla gorus kısa bir süre önce bende yaşadım Dr uma sorduğumda bana probiyotik önerdi ama hamdolsun almadan çözdüm havuç un etkisi oldu tabi birde leblebi tavsiye ederim
Lamiya5 K01 bende de oldu doktorumla konuşdum,meyve tüketimini en aza indir,bir kaç gün hiç meyve tüketme dedi. Öyle yapdım normale döndüm.
Defnemm2019 K01 benim 2. Gün karın agrosına dayanamadım acilde serum yedim ilaç alıyorum simdi katı beslenin gecer, muz patates pirinc VS
Bebegmhazal Ben hamileliğim boyunca ishal oluyorum ilk gebeliğim de de aynısı olmuştu şükür Bi sıkıntı olmadı buda öyle