Nurcaa canım gebeligin her turlusunde risk vardir riskli gebeliktede risk gorulmeyen gebeliktede . İlk 3 ay çok önrmemli gebelikte tum hormonlar degerler 2 katina çıkar. Mesela pıhtılaşma gebeligin her ayinda arta bilir ve bu her ay kontrol edilmeli diyelim bu ay gitmedin. O ay icinde olacaklardan habersiz ola bilirsin mesela eger kucukte olsa bi problem varsa diyelim suyun biraz Az .(Allah korusun) boyle şeylerde olsa onları erken ogrenmek gerekki her turlu önlem alınsin . Ben şimdi burda 20 den çok örnek vere bilirim . Gebelik işte 1 haftada bilr degişimler ola biliyor. O yuzden duzenli gitmek şart doktor sorumsuzluk edib gelme dese bile yinede gitmek gerek. Corvid geçer şüphesiyle bu zaman daha büyük sorunlar ola bilir ihmal zamanı. ALLAH korusun diyorum yine. Bunları tamamen senin yararına söylüyorum Kardeşım. Senin icin Rabbim her kezin bebegini korusun. Yoksa amaan bişey olmaz 1 ay gitmesen. Diyemem yani biraz risk almak olur. Çünki erken evrelerde öyle şeyler oluyorki onu düzeltmek mumkun oluyor ama geç kalınca telefisi olmuyor malesef o yuzden de en azindan 4 haftada 1 mutlaka gidilmrli. Benim foktorumda ayda 1 kontrol diyo ama ben o kadar bekliyemem 3 haftada bir gitsek daha iyi olur bizim ve bebegimiz icin . Sevgi ve dua ile kal