Neslihankk hastaneye gelip gidemedğim yazınıza istinaden ben öğrendklerimi yazayım size ona göre ölçün şekerinizi…
Endokrin doktorumun dedikleri
açlıklar Hamileleikte 95 altı isteniyor
tokluklar 140 altı olmalı dedi.
ben 6 haftadır diyetteyim şükür tokluklarımda sıkıntı yok ama sabah açlığım yüksek geliyor 100 üstü geliyor yarn kontrolüm var hatta insülüne başlatcak beni son iki hafta vermsti akşam ara öğündeki meyveyi azalt 100 altına düşmezse insülün demişti düşmedi kesin başlatcak yarn.
neyse eğer sizin tokluklar sıkıntı ise kahvaltınızı yaptınız ya o bir saate kadar evin icin yürüyün. Ben her kahvaltıdan,öğle Ve akşam yemeğinden sonra 15-20 dk yürüyorum.. gözlemlediğim kadaryla yürüyüş cok güzel dengeliyor tokluk şekerini… Yürüyorum sonra saatm gelmiş oluyor zaten ölcüyorum şükür 140 altı geliyor diyetede uyuyorum cıkmıyorum hic. Onun dışında bol su için… ara öğünlerinizi 1 porsiyon meyve(örnek elma diyelim tam elma avuç içine sığmaz ama yarısı sığar yarım elma bir porsiyon oluyor diyetsiyen bu şeklde demişti bana.) + kefir/süt/yoğurt ile birlkte yiyin meyvedeki şekeri cok güzel dengeliyor.. ve öğünlerinz arası 2,5-3 saat olmali.. yoksa öğle akşam açlıklari yüksek gelebiliyor.. onun dısında aklıma gelmiyor sorunuz varsa yıne cevaplarm elimden geldığınce… ha birde şöyle bir durum var en son gittiğimde endokrine. Hem hastanede açlık tokluk verdm hemde hastanede kan verir vermez kendı makınemle ölçtüm aradaki farkı göreblmek adına doğru mu ölçüyor gbisine.. açlık ve tokluk arasında 12-13 değer fazla ölçtü benim makinem.. ama endokrin doktoru cok fark olmadği icin makineyi doğru kabul edicez dedi. O yzden suan makınedekini dikkate aliyoruz belki sizin fark fazladır makıneden makineye değişiyor blgnz olsun hastaneye gittiğinzde makinenizde götürüp açlık ve toklukta farki öğreneblrsn blgnz olsn😉😉