Kahramankentli Bugün rahim ağzı genişliği ölçümü yaptırdım 47 mm çıktı doktor çok iyi dedi arkadaşlar bu ölçümden ne anlamalıyız normal doğum için mi yapılıyor anlayanlar bilgilendirirse sevinirim 👍 teşekkürler 😊
ecembugra53 Kahramankentli canım rahim ağzı uzunluğu bebeği koruyun bi yer azaldıkça bebeğin erken Doğum riski artar bu riski ortadan kaldırmak içim yapılır bebeğin sağlığı için cok önemlidir
tuubaeylulanil Kahramankentli rahim ağzı uzunluğu iyi bişey canım benimde 38 kerdeydi cok iyi dedi yani bebeğimiz bulunduğu yerde kalabildiği kadar kalır erken doğum olmaz başka sorun yoksa tabi🤲🏻
Bebek-geliyor Kahramankentli evet haftaya göre bakılıyor sizinki iyi bende rahim ağzında kısalık var.