zeome merhaba hanımlar erken doğum riskim suresince 36+2 olduk çok şükür ama benden sürekli nişan gelıyor doktor acılma oldukça gelir normal dedi sizin nasıl oldu benım gibi olan varmı
Dilara60 zeome 3 gündür geliyor benim de bende merak ediyorum burda bekliyim inşallah bilen çıkar çünkü sürekli doktoru rahatsız etmek istemiyorum artık 😬
Dilara60 zeome bende sordum şimdi yarın muayene için gel dedi bakalım neler oluyormuş 😶 2 cm açıklık vardı 36+6 da gittiğimde şimdi 37+3
Zynp01 Bnde 38 deyken geldi doktor rahim ağzı tıkacı dedi. Zaten 1 cm açılmam oldu o gün. Şimdi yok ama lekelenme. Hala 1 cm deyim acaba