Hazal2020 Herkese merhabalar cuma çatı muayenesi olucam eger açılma varsa hemen hastaneye yatiriyorlarmi . Nstlerim temiz cikiyor sancı olmasa bile açılma olabiliyormu
Nur_nur06 Hazal2020 olabiliyor canım 2 cm açıklıkla iki haftadır geziyorum yarın 40 haftalık oluyoruz tam sabah suni ile başlatılacak doğumum
ecembugra53 Hazal2020 hayır canım hemen hastaneye yatırmazlar farklı bi durum yoksa sancın agrın gelmediği sürece yatmazsın
Srhnzlcn Bende 3 cm ile geziyorum 40 haftalık oldum daha sancılarım yok cuma günü suni ile denicez bakalım
TTucett 1 parmak açıkla da ben geziyorum gelecek mi bilmem. Psikolojim bozuldu beklemekten🤦🏻♀️ Bi cesaretli oluyorum bi korkuyorum 😞 Bu arada son 2 😩