Kızlar ben dalinin toz deterjanını ve yumuşatıcısını almıştım hamileyken doğumdan önce hepsini onunla yıkadım çok güzel mis gibi kokuyordu ama doğumdan sonra pis kıyafetleri yıkamaya başlayınca kıyafetlerde çok kötü bi koku bırakmaya başladı.Acaba deterjan mı yumuşatıcı mı yapıyor kokuyu diye denedim ikisiylede ayrı ayrı yıkadım ama yok o koku geçmedi.Bende roxy dalan aldım şimdi sadece onunla yıkıyorum oda çok mis bi koku bırakmıyor ama daline göre çok çok iyi tabi.Dalini kullanıp bunu yaşayan var mı neden böyle kötü koku bıraktı acaba?