91_sehla Bugün kan verdim tsh değerim çok düşük çıkmış 0.038 zararı olurmu bebegime acaba var mi böyle düşük olup sağlıkla bebeğini kucağına alan
Masalin_annesi 91_sehla benimde 0.001 çıkıyo çarşamba günü doğumum var sezaryen ile bebekte de olma ihtimali çok yüksek dediler bana genel anestezi vermediker uyanamayabilirsin diye doğum sonrası 8 saat yoğun bakımda kalıcakmışım 😔😔 inşallah bi sıkıntı çıkmaz
Reymeh 91_sehla Bende gebeliğin 12 haftasında düşük çıkmıştı sonra takip edildi ve normale döndü. Endokrinoloji den randevu alıp görünebilirsiniz
Nezosikra Masalin_annesi rabbim yardımcın olsun canım inslalah bi sorun olmaz kac haftalik peki bebeğin
Reymeh Bende gebeliğin 12 haftasında düşük çıkmıştı sonra takip edildi ve normale döndü. Endokrinoloji den randevu alıp görünebilirsiniz
Nezosikra 91_sehla inslalah bisey olmaz canim korkma düşük çıkınca aşırı sorun olmuyor diye biliyorum yükselirse sıkıntı inslalah senin bebeginede bişey olmaz
Nezosikra Masalin_annesi guatriniz cok düştüğü için mi doğum yapıyorsunuz bebeginizin haftası uygunmus allahtan inşalalh doğuncada bi sorun olmaz dualarımız seninle
Masalin_annesi Nezosikra yok normal zaten sezaryen günüm. Sadece anestezi biraz tehlikeli oluyomuş bu değerde