Burcu3506 ben 40 gün önce düsük yaptım,bugun gen testi yaptırdım ilk gebeligim ve ilk düşügümdü.Özel merkezler var bunu yapan özellikle tüp bebek merkezlerinde yapılıyo bu testi.Biraz pahalı.İlk günler bende senin gibi cok agladım ama Doktorumun bana dedigi ilerde daha cok üZülebilirdin.Vucut saglıksız gebeliklerde kendini korumaya alıyo ve düşükle sonuclanıyo dedi.Ve ömür boyu cekmektense hakkımızda hayırlısı buymus dedik. Bi kac gün gectikten sonra daha saglıklı düsünceksin.Ve inşallah bizimde bebişlerimiz olucak üzülme