Merhaba size hastaneden yazıyorum.
6+3 günlük gebeyim, 1 haftadır pembe lekelenmem vardı progestan kullandıkça azalıyordu.
Dün duygusal ve bedensel olarak epey zorlu bir gün geçirmiştim,sabah 8 de kalktım kan pıhtılaşma ilaçlarımı içtim birşeyler atıştırıp yattım,herhangi bir lekelenme yoktu. Sonra saat 11 gibi yine uyandım mutfakta biraz iş yaptım,ayaktayken ılık birşeyin geldiğini farkettim lavaboya gittim koyu kırmızı kan. Hemen doktoruma gittim, muayenehanede biranda bardaktan boşalır gibi kanamam oldu, hemen vajinal USG le baktı kese yerinde içinde bebek var ama kalp atışı için çok küçük dedi. Ciddi düşük tehlike varmış hemen yatış verdi, kan revan servise yattım tedavim yapıldı hâlâ kanamam devam ediyor, doktorum ağrım olmadı sürece sorun yok dedi, hem ağrı hem kanama düşük kanamasıymış, şuanki kanamam coraspin ve oksapardan olabilirmiş, kan pıhtılaşma ilaçlarımı kesti şimdilik progestan iğne vuruluyorum. Ne olur dua edin arkadaşlar bebeğimi tam 7 sene bekledim, 7 sene sonunda aşılamayla geldi, gitmesin dua edin🤲 Allah hepinizden razı olsun.🤲♥️