Bugün gittim kontrole doktorum suyun çok iyi o yüzden sürekli hareket halinde yer değiştirir diyor akşam bakıyorum kafası kasıklarda sabah kalkıyorum yukarda doktor da bekliycez ağrılarla sancılarla iner dedi bilmiyorum böyle bir şey yaşayan var mı ???