Merhaba canlar 👋 37 haftalıgım ne nişanım geldi nede suyum ama bel, kasık, sırt özel bölgemde ağrı var kasılmalarda oluyor akıntılarda artma ishalde cabası özel bölgemdeki ağrı yürümemi hareket etmemi zorlaştırıyor karnımda Aşagıya inmiş hissediyorum nişan ve su gelmeden doğum başlarmı acaba? Alt kısımdaki ağrı açılma olabilir mi?