25esraomer12- Kızlar bugün nst ye girdim 37. Haftam kalp atışları 180 e çıkmış doktora gösteremedik bugün yarına kadar da merak ederim böyle olan varmi doktorunuz ne dedi?
Ecemina20 25esraomer12- normal kuzum bende bugün nst e girdim kalp atışları 179-a kadar çıktı doktor sancın yok Bebek hareketleri de iyi dedi
Deletedmom411 25esraomer12- benim 3 haftadır 180 - 200 arasında doktorum bir sorun olmaz dedi, nst güzel gelmiş hareketleri iyi diyor hatta 🤷🏻♀️
Sozipek 25esraomer12- canım benim başıma geldi 180 de çıktı doktor tekrar nts istedi ve normaldi kalp atışları.Bana seni bu şekilde gönderemem tekrar git demişti çok şükür sonrasında iyi şıktı sıcaktan oluyor bol su iç girmeden nts ye