Canım sen nasıl anlicanki3 sonucdan doktor bakarken söylüyor normalde zeynep kamil soyluyordu keşke oraya gitseydiniz ayrıca çok uçuk fiyat değiller ki camlık goruntume merkezi var 280 e yapıyor ben oraya yaptirdim. Çok güzel açıkladı doktor bana her şeyi