Kızlar bugün sağlık ocağına gittim ebe tansiyonuma işte kiloma filan baktı bebeğin kalp atışına baktı dedi bak bu içerdeki atlı koşturan senin oğlun iyi yiyip gelmişsin heralde dedi bende 11 buçuk gibi yemiştim 3 buçuk gibi falan gittim biraz hızlı geldi galiba sizdede böyle olan varmi