Selam kızlar. 4 ağustosta kürtaj oldum. Bir regl bekledim ve tekrar Hamille kaldım. Daha çok erken 3 haftalık. Ben ilk gebeliğmde kalp atışı olmadığı için maalesef kürtaj olmak zorunda kaldım. Şimdi çok korkuyorum yine aynısı olacak diye. Sizde nasıldı, sağlıklı hamilelik geçirenler biraz anlatabilir mi :)