Aysnismail Kizlar oncelikle ayrintiliya 23 +0 da gitmek gecmis en son kontrolume 18+5 te gitmistim doktor bir ay sonra git dedi. Bide huma hastanesinde Adnan Orhan yapiyomus nasil bi doktor bilgisi olan varmi