Deletedmom417 Ne kadar erken o kadar iyi dedik ve bu postu açmaya karar verdik.😁 37+3 ten selam arkadaşlar 💃🙋 Artık doğurmaya karar verdim🤲 İnşallah bu gece suyum gelir😂😂
Hazal2020 Deletedmom417 37+5 dunden beri korkunç sag yan agrisi yasiyorum kitleniyorum ama yattimmi geciyor acaba dogurucakmiyim ahahah keşke 😂😂
Tugba09 Deletedmom417 amiin amiiin inşallah bende 😂 Her gece acaba bugün son mu diye düşünmekten yıldım 😂
Fatmanurrr23 Deletedmom417 ay inşallah ya hergün yatağa bu gece başlasın artık diye yatmaktan gına geldi 😂
Deletedmom417 Fatmanurrr23 ya kiyamam bak şey diycem bu meryem ana otu varya onu denedinmi suya koysaydın ben alcam bu aralar yapcam🙊
Ronyaseda Deletedmom417 onu sancim başladığı an yapıyorsun canim doğum olsun diye değil 🙏🏻 Şancı başlayınca yap o açıldıkça rahim açılıyor
Heyecanlianne- Bende 37+3 aynıyız plasentamda yaşlanma var . İnşallah benim de hayırlısıyla bu gece sancım başlar 😂
Fatmagzl33 Deletedmom417 bende doğurmak istiyorum ama bu gece değil yarın kalan temizliğimi bitireyim de öyle doğurayım kzım bu akşam çok hareketli hiç durmuyor ve adet sancısı gibi sancım kasıklarımada vuruyor korkuyorum doğsun yeter diyen ben korkuyor resmen 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Duruhnd 39+5 doğurmaya karar vermekle gelmiyor test ettim onayladım. Her muayeneye doğuma girecekmiş gibi bavullarla gidip geri dönüyorum😂