Oznurd3mr Kızlar merhaba 21 haftalık gebeyim bugün ayrıntılı ultrasona girdim çok şükür bebekle ilgili bir problem olmadığı söylendi fakat plasenta aşağıda dedi daha sonra yukarı çıkabilir dedi. Başına gelen var mı? Çok endişeliyim üzüldüm.
busratunk5 Oznurd3mr endişelenme canım benimde aşagıdaysı kendiliğinden çıktı yukarı sadece cinsel ilişki yasaklandı o kadar
Bebek-geliyor Oznurd3mr merhaba 13+5 de ani kanama ile plasentanın önde olduğunu ve rahim ağzında kısalık olduğunu öğrendim. Kişiye göre değişiyor sanırım bu durum bende kanama yaptı ve bebeği de aşağı çektiği için kasıklara çok baskı yapıyor ağrı oluyor. Endişe etmeyin 25-30 haftaya kadar yukarı çıkar diyor doktorlar ama çıkmayan da oluyor zamana bırakın ama ağır kaldırmayın iş yapmayın mümkün olduğunca ve ayaklarınızın altına yastık koyarak uzatın.
EB1661 Oznurd3mr Bende okadar çok merak ediyorumki bunu 13 haftamda rahim ağzında plasenta demişti zamanla yukarı çıkar demişti gittiğim hiçbirinde bilgi vermedi daha bende hep eve gelince sormak aklıma geliyodu 29unda benimde detaylım var inşAllah ilk sorcağım o olcak