Arkadaşlar merhaba 36+ 4 olduk hastane çantası hazırlıyorum artık ama bir eksiğim var tamamlayamıyorum.Bebek sarılık olması diye bizim oralarda (adıyaman) sarı örtü örterler.internette baktım bulamıyorum sarı iğne oyalı bir tülbent aslında aradığım.Yapmayı bilmiyorum yaptıracağım kimsede yok malesef.Yapan yada satılan yeri siteyi bilen varmı acaba yardımcı olursanız çok sevinirim. Teşekkürler🙏🏼☺️