Kızlar hani sürekli sancim batmam ince ince kramp oluyordu ya.. randevum perşembe idi dr a bugün gittim. Ultrasonda bebek ters dedi o yüzden kasıkta batman var dedi . Yanı benim oğlan kafa yukarda göğüs altında vücut bacaklar mesane üstünde 😅göstermedi bugün kendini bitek kafa gördük ama çok güzeldi . Bide zipliyor kerata çişimi getiriyor 😅😅😅 bide Nstye soktu dr bisey çıkmadı erken doğumda yok acilmada dedi çok rahatladim. Azcik ıdrarda enfeksiyon cıktı o kadar …