15 haftalık bebeğimi kalbinin durması sonucu kaybettim ve kürtaj oldum. Yaklaşık 3 buçuk ay sonra tekrar hamile kaldım. Şu an 31 haftalık hamileyim. Doktorum 2 3 ay kadar dinlenmemi tavsiye etmişti. Çok şükür Rabbim aratmadan yine nasip etti. Sanada dileyen herkese de bu duyguyu tattırsın🙏