Bireylulmasali Kızlar düne kadar mide bulantısından yerlerde sürünen ben bugün hiç midem bulanmadı normal mi sizce korkuyorum kötü bir şey var diye 🙄
Rebia Bireylulmasali ne güzel işte ben yarın 7 haftalık oluyorum mide bulantısından resmen ölüyorum korkmayın ilk hamileligimde de öyleydim belirtiler birden kesildi doktor normal demişti
Fatma2277 Bireylulmasali dur aman diyeyim kendine nazar değdirme benim de 9. haftaya kadar falan midem bulanmadı. Midem bulanmiyor diye havalanıyordum. Kendi kendime nazar değdirdim. Şimdi adam akıllı bir şey yiyemiyorum. Canımın istediği şeyleri 3 kere düşünüp öyle yiyorum 😕
Ayza_52 Bireylulmasali banada oluyor tamm bulanmiyot diyip ilac içmiyorum ertesi gün sela okuyorum kendime 😂 insallah bulanmaz ama merak etme birsey yoktur
Merinosunannesii Bende de aynı şey oldu şuan 7+5 im daha düne kadar hiçbirşey yiyemiyordum bütün gün aç duruyordum 2 gündür midem bulanmıyor ve iştahım fazlasıyla açıldı cok şükür
Ummuhanaumen Merinosunannesii ben de 7+4 üm mideyi boş bırakmadıkça birşeyler yedikçe bulantı benden de kesildi
Bireylulmasali Fatma2277 canım düne kadar yerde sürünüyordum birden kesilince korktum açıkçası ilk gebeliğim 😄
Fatma2277 Bireylulmasali şeytan bu zamanlarda çok vesvese veriyor bende o zamanlar sanki bebeğimi hissediyormusum gibi hissetmiyorum bişey mi oldu diye çok endişelendiriyordum. Allah’ın izniyle hiç bir şey olmaz. Sen kendini endişelendirme. ♥️
Merinosunannesii Bireylulmasali bence korkma tadını cıkar derim ben öyle yapıyorum 😂😂 benimde ilk gebeliğim sonuçta bulantı herkeste aynı olmaz 3.ayda biter diyorlar kimisi 4 5.ayda bitiyor bizde de insallah erken bitmiştir bulantı
Linma60 Bende 7.haftadayım aynısını yaşadım bugün normalde akşama kadar hiçbirşey yiyemezken bugün hiç mide bulantısı hissetmedim aksine canım sürekli bişey yemek istedi. İnşallah normaldir ben de garip hissettim
Mucizem3845 Arkdaslar bende gec dölme olmus 8.9 gunluk hamileyim ilk gebelim de cok bertim vardi idara fln sık cikyordum idarimin rengi koydu halsizim midem bulaniyordu şuan sıffr bertlim var yani en ufak belrtim yok benim korkiyom öyle olurmu
Bireylulmasali Mucizem3845 canım bende de aynı şekilde sık idrara çıkıyordum bugün o da yok galiba vücut hamileliğe alışıyor:)
ayseusanmaz Mucizem3845 kız yok birden kesilmesini kotu birseye yorma suan kesildiyse bile ilerde tekrar olmicagi anlamina gelmez bende şuan oyleyim bu illa kotu birsey olucak anlamina gelmiyor
Huri54 Ben de dün sadece bi kere kustum Bugün sadece bulandı öğürdüm geçti belirtilerim azalıyor üç gün önce nefes alamamıştım kusarken değişiyor o gelir belirtiler bence şükret çünkü berbat bir şey o durum 😰
Esraugur Kızlar Merhaba benim hiç bulantım olmadı uyku ve halsizlik oluyo doktorum normal dedi benimde 7haftalık
DamlaMucize Kızlar benim de olmadı ilk nazar ettim kendime şuan 5. Haftadayım ve İştahsızım midem bulanıyor akşama doğru biraz iyi oluyorum ama gündüzleri çok kötü oluyor sabah olsun istemiyorum 😂
Mucizem3845 ayseusanmaz ya benim hic yok 10 gundur hamileyom daha hicbisey yok😂 digernde boyle degldi endişelyim
Merinosunannesii Bulantı için doktorunuz ilaçta verebilir bana verdi doktor aksamları yatmadan önce 2 tane içiyorum belki de o iyi geldi bana bilmiyorum
Bktgny-92 Merinosunannesii yatmadan önce iki ilaç çok degil mi normalde sabah akşam diye söylüyor doktor