Ebru2019 Merhabalarrr 👶🏻Kızlar Sleppy bebek bezi almayı düşünüyorum, 1 ayda kaç tane harcanıyor bebek için 🤔ona göre stok yapmayı düşünüyorum, tecrubeli anneler bilgi verirseniz sevinirim 🤗
Damla123- Ebru2019 stok yapmayın önermem bebekten bebeğe değişiyor stok yapan arkadaşlarım oldu hep elinde kaldı 2-3 paket alın bittikçe alın derim
yumukeller Ebru2019 bende ablamların tavsiyesi üzerine sleepy aldım ama stok yapmayın. Her bez her bebeğe yaramıyor 80 li olandan aldım. Çok çabuk bitiyormus zaten pişik yaparsa başka beze geçiş yapabilirsiniz
Busu Ebru2019 bizim 7 paket bitti 😊 bence de stok yapmayın kilo alımı hzlı ilerleyblir biz 2 numaraya gecicz 26 günlüğüz
pptya01 Ben prima premium almıştım kızıma arttı bunda da kullanacağım nasipse ama sleppy ile devam edeceğim. İlk günler günde 10 12 gidiyo 2 ay sonra falan 7 8 e düşüyodu sanırım
Fatmanurrr23 Ebru2019 stok yapmayın bence her bez her bebeğe uymuyor ben 3 çeşit aldım hangisi uyarsa onla devam edicez