Kızlar burdan bir kaç kez afedersiniz ama ishal olmak doğum belirtisi diye okumuştum dün akşamdan beri öyleyim ve kaç gündür midem bulanıyor bununda rahim açıldıkça mide bulanır diye okumuştum acaba doğru mu mide bulantım öyle kötüydü ki gece uykumdan uyandım sonrasında kusmam kırmızıya döndü kan kustum resmen bunlar doğum belirtisi mi acaba 38+5 im bu arada ilk gebeliğim