Yasmn05 Kızlar diger gebeliğimde 14 haftalıktm söylemedi doktr dvlet hastaneleri gnlde 16 yda 20 de söylüyo diyolar tam 16 dolması mı gerekiyo 15+ 5 haftama denk gelen randevu buldum gitsem söyler mi
bebegim_28 Yasmn05 12 de bizim doktor söylemedi erken olur dedi 15 de bizim kız göstermedi 17 de pat diye açtı 😊özele gidiyorum bu arada
Mervetekmn Yasmn05 15 hafta çok erken 20.haftayı bekle çok yanılma oluyo cunku bendede oldu yanılma kiz kız dendı 22haftada detaylıda erkek 😂
bebegim_28 Yasmn05 evet devletin o sıkıntısı var ama erken öğrenince yanılma payı oluyor acele etme 😊
fatmaozdemir1 Mervetekmn ya bana da 17 de kız dediler şimdide 21 oldum böyle okuyunca korkuyorum çünkü herşeyi tmm ☺️
Homeless20 aysee17 levent dereli ye gidiyordum canım. Aşırı aşırı memnundum. Eşim görevdeydi o yüzden denizli deydim. Ama şuan ankaradayım. İzne gideceğiz gene gitmeyi düşünüyorum
aysee17 Homeless20 anladım canım bende devlete gitmeyi düşünüyorum 2 ay kaldı doğuma muayene için gidicem inşallah ilgisi falan nasıl t3k tek mı aliyo bide
Homeless20 aysee17 ilgisi çok güzel konuşuyo inceliyor diğer devletteki doktorlar gbi değil. İçeriye 2 kişi alıyor canım