Anne3434_
8152 2
Kimsenin lafına bakmayın canlar. Her doğum tecrübesi kişiye özel. Bence en güzeli bol bol okuyup bilgilenmek ve doğuma bilinçli olarak girmek… Doğum yapmış insanların acılarını, sancılarını değilde tecrübelerini ve tavsiyelerini dinlemek lazım.
Sancının sadece son kısmı şiddetli… ondada nefesini tutup iyi ıkınırsan o kısım çabuk biter.
Dikişide hiç hissetmiyorsun. Eğer çok olursa sonrasında sorun yaşayabilirsin belki