Epifenomen Alfabeta ilk önce sırttan baldıra kadar şiddetli ağrım oldu gecesinde ateşlendim. Birkaç saat öyle uğraştıktan sonra düştü bir daha da çıkmadı. Sonra normal grip gibi, hapşırmaya başladım. Burnum aktı, iki güne de burnum tıkandı. Sonra tat ve koku gitti 😌
Nisannasell Alfabeta hayir canm ama aksamdan buyana az mide bulantim bide cok az bas agrisi var korkuyorum bende sende pozitif mi yoksa
Alfabeta Nisannasell ya bizim yakınlarımızın pozitif cıkmış bizde görüşmüştük onlarla. Bugün test yapırdım öğlen sonuc bekliyorum. Ama iki gündür hafif kırgınlık var gibi inşallahh bişeyimiz yoktur. Kendimden cok etrafıma bulaştırmış olmaktan korkuyorum eşime bulaşmasından korkuyorum.
Epifenomen Alfabeta kuzum hasta olalı bugün 13. Gün oldu. Tüm ağrı halsizlik vs her şey gitti ama tat ve koku kaybı çoooooook hafif geldi burnuma tutunca çamaşır suyunun kokusunu derinden alabiliyorum öyle söyleyeyim. Doktor aradığında bunu söyledim, virüs yavaş yavaş etkisini kaybediyor bir haftaya tamamen vücudunuzdan çıkar dedi yani tahmini 20 günde iyileşmiş olacağım inşallah
Alfabeta Epifenomen inşallah sağlığına kavuşursun bir an çnce canım. Eğer benimde pozitif cıkarsa inşallah bende atlatırım:(
Epifenomen Alfabeta teşekkür ederim canım amin inşallah, sen test mi verdin yoksa belirtilerin mi var?
Alfabeta Epifenomen iki gündür kırgınlık var üstümde yakınımıZdada cıkmış korona. Sabah o yüzden sürüntü testi verdik. Sonuc bekliyorum inşallah cıkmaz bişey
MummyTugba Bende sabah griple uyandım, grip olduğunu umuyorum😔gece cam aacıktı üşüdüm, sabaha karşı burun akıntısından uyuyamadım. Burnum tıkalı, gözlerim nezle gibi şakır şakır akıyo, hafif kırıklıgım var korkuyorum umarım covid değildir. 🥺
Epifenomen MummyTugba test verin ihmal etmeyin ben de aynı sizin gibi düşünmüştüm. En azından eşiniz çevreniz izole olur koruma altında olue
Bahartrn61 Bende pozitifim ve 35 haftalık hamileyim bacak bel sırt ağrısı oldu baş ağrısı burun tıkanıklığı
Epifenomen Alfabeta 15 saat içinde çıkıyor. Gece 1 gibi gelir sonucunuz. Umarım çıkmaz, hafif geçiriyorum ama gerçekten çekilecek çile değil psikolojik olarak insanı yıpratıyor
Alfabeta Epifenomen ayy cıktı sonucum negatif çok şükür. Ama artık hayatımızda bu virüs resmen rabbim olursada kolay atlatmayı nasip etsin inşallah ne diyelim