Pinkyellow Merhaba kızlar yarın 34.haftaya giriyoruz inşallah ama bugün sabahtan beri sag kasigim ağrıyor baya baya , yalancı sancı mi oluyor bu siz de yaşadınız mı 😟😟😢
sehrikarabulut Pinkyellow dünden beri yaşıyorum canım 30+6 haftalığız bizde doktorum progestana başlattı
Kamileyldrm Pinkyellow Bendede olmuştu doktor bebek doğuma hazırlanıyor yerine yerleştiği için baskı ve ağrı olur demişti 🌸
sehrikarabulut Pinkyellow erken doğumun önüne geçmek için canım banada dedi kullan gecmezse gel dedi bugun 1 tane içtim daha gecmezse kontrle gitcem
Pinkyellow sehrikarabulut valla ben korkutmak istemem seni ama ağızdan alan herkes ama herkes çok yan etki yaptığını soledi benim gördüğüm hatta Dr da bana gebeliğin başında fitil olarak verirken ağızdan alma çok etkiler demişti ☺️
sehrikarabulut Pinkyellow benim arkadsmda kullandı günde 4 defa hiçbir yan etki yaşamadı bilmiyorum canım bünye meselesi bnce
Pinkyellow Kamileyldrm teşekkür ederimm ikiside değil sanki evet.kasik ve belimde.agri var.ama düzenli değil az daha sabrediyim bari 😔