Hulyab hiiiçç korkacak bir şey yok. Tabi ki zahmeti var ama doğumdan sonra gerçekten o kadar rahat o kadar iyi olacaksın ki iyi ki diyeceksin yani iyi ki normal doğurmuşum diceksin. Bebeğinle ilgilenmen gereken o zamanlarda kendi derdine düşüp ağrı sızı çekmiceksin ve çok çabuk toparlanacaksın tek ihtiyacın dinlenmek olacak. Sadece korkma ve dua et 💕