Ozlem3458 merhaba 4 haftalıkken yerleşme kanaması oldu o günden beri sabah akşam vajinal kullanıyorum. Şuan18+4 deyim. İlacı ister ağız ister vajinal kullanabilirsiniz endişe etmeyin hep uzanın ve ayaklarınızın altına yastık koyarak uzanın. Vajinal kullanırsanız beyaz kremsi gibi akıntı yapabiliyor. Ağızdan alındığında yan etkisi çok oluyor.