2artiikizannesi Selamlar kizlar bugün sağlık ocağında tahlillerimi yaptırmıştım kanımda enfeksiyon çıkmış daha yeni doktorla knustum o söyledi bu knuda bilgisi olan varmı ya korkmaya başladım napmam gerek acaba bu enfeksiyon neden oluyor 🙄
Zinedgu Bugun bende kanımda enfeksıyon oldugunu öğrendım saglık ocagnda yaptırmıstım kan tahlılını aile hekımı doktorunla iletişime gec dedı doktorumsa hamılelıkde normal kabul ediyoruz atesın cıkmadıgıı surece sıkıntı yok dedi 😑
2artiikizannesi Zinedgu benim ateşim falanda yok canım banada hemşire sordu ateş falan oluyormu diye olmuyor dedim