81esramuhammet Bence de sabredebilirseniz bi 5 gün en azından bekleyin.. Anne tavsiyesiydi bu bana da, sonradan üzülme dedi , haklıydı da .. Pozitif düşünerek bekleyin nasipse olacak diyin.. Ama bu beş günde kesin hamileyim diye aşırı umutlanmayın da , Allah büyüktür diyip sabredin.. Hayırlısı inşallah 🤲🏻🧿♥️🙋🏻♀️🌷