busra1708 ben 2.bebeğime 32 haftalık hamileyim,bende de bel fıtığı teşhisi konuldu ilkini normal doğum yaptım o zamanlar yoktu ama bu hamilelik beni mahvetti adım dai atamıyorum , ama ona rağmen normal doğum istediğim için çok dua ediyorum , inşaallah sorunsuz bir şekilde hallederiz canım benim , ne yalan söylim korku sardı iyice ama onu normal doğumla dünyaya getirmek istiyorum diye ağrıyı umursamaz oldum , genelde bildiğim kadarıyla fıtık olanlar normal doğum yapamıyor diyorlar ama Allahım bizim yardımcımız olsun 🤲🏻