Kızlar başta sıkıntılı bir hamilelik süreci geçirdim ve hep yattım plesanta aşağıda olduğu için. Çok şükür düzeldi🙏🏻 Son haftalarda hiç yatmak istemiyorum hareketli olmak yürümek ayak üstü kalmak doğumu hızlandırır mı? 39. Hafta sezaryen ile doğum planladık sizce bu durum doğumu erkene alır mı?