neslihan0558 Merhaba 16 haftalık hamileyim, temizlik yaptıktan sonra kalça kısmımda dayanılmaz bir acı oluştu yürümemi engelleyip , yatarken sağa sola dönemez oldum . Çok korktum açıkçası başına böyle bi durum gelen var mı ?
Mervensari neslihan0558 normal benimde çok ağrıyordu o Zamnlar dinlenince uzun süre hafifliyor Haftadayım şuan hala çekiyorum bel ağrısı normal yani
Mernana neslihan0558 canım bende 27. Haftadayım ve sol ayağımın üzerine düzgün basamıyorum. Doktoruma sordum bebek büyüdükçe sinire baskı yapıyormuş magnezyum verdi ama ne çare geçmesi bu yana daha da ağrısı acısı arttı sanırım doğuma kadar böyle devam edicez ☹️ Arada geçiyor ama sürekli kalmıyor
Sevdaleo neslihan0558 Bende hemen hemen hamileligin başından belli bel ve kalça agrısı inanlmaz çekiyorum bazen yürüyemiyorum bile :( 30 haftamdayım halen fazla bir şekilde var:(
neslihan0558 Mervensari benim ki öyle normal bi bel ağrısı değil . Hamilelikte normal olduğunun farkındayım elbette . Kuyruk sokumu ya da kalça ağrısı gibi bişey . Yürütmedi beni nasıl bişeyse
Mervensari neslihan0558 bende yürüyemedim o kadar kötü oldu ki hala var anlıyorum seni hamilelik ağrısı farklı oluyor demekki doktor bana ortapediye görün demişti ama gitmedim