Kızlar 1 haftadır aşırı sekilde istahım acıldı. Yemek yiyorum 2 saat sonra tekrsr hic bisey yememis gibi acım karnim kaziniyor resmen. Yemeyim tutim diyorum bu seferde basima agrilar giriyor yiyince bi rahatlama oluyor dünyanın en mutlu insani oluyorum resmen . Gebelgmn basinda istahsizliktan kusmaktan 2 kg vermistim . Suan o 2 kg yu aldım bile. Sizde boyle aclik krizlerine giriyormusunuz ? Giriyosaniz nasil bir yol.izliyosunuz nasil bas edebilrim bu durumla ? Cok kg almak istemiyorum ki zaten surekli yemek yemek iyi bisey degil biliyorum.