Tugbaal evet canım hem acıklık hem rahım agzı kısalıgı denildi 9 haftada temızlık yaparken kanamam oldu sonrası zaten hep yatarak gecti 13 haftada serklaj oldum ..ben kendımı cok cabuk topladım ama gözüm yaslı bebegımı beklıyorum 10 gundur plesenta yaslandıgı için bebegım gelısemedi acil almaları gerektı 1650 grm dogdu suan 1500 kıloya düştü 21 gunde dogum kılosuna gelır dediler bugun kendını toplaması sanırım 1 ayı bulacak ciger gelıstırıcı yapılmasına ragmen cıgerleri acılmadı solunumda zorluk cekıyor arada bi cıhazı cıkartıyoruz dediler bugun cıkartıp yenıden takmıslar bebegımın burnundan kan gelıyordu o şekilde gördüm gözümden yaş hiç dinmiyor