Ayserksi alt tarafı bi bez parçası neden yarasın canım benim neresinden tutarsan mantığı yok, aksine gözün o sarılığa alıştıkça bebeğin ilerleyen sarılığını anlayamazsın bile. Hurafe bunlar peyganber efendimiz yeni doğan bebeğe beyaz giydirin diyor bakabilirsin sende. Sık sık emzir inşallah yükselmeden geçer