Gebe10 Merhaba 17 haftalik gebeyim özel sektörde öğretmenim 24 ile 32 hafta arasında olan idari izin özel sektörde çalışanlar içinde geçerli mi acaba
Gebe10 Bu cok sacma ama kamuda çalışanlardan insanda biz değil miyiz anlamiyorum hamilelerin kamu özel ayrımı olur mu? Cimere şikayet ettim ama insallah bir çözüm bulabilirler bence tüm özelde çalışan hamilelerin cimere yazması gerekiyor sesimizi duyuralım
slnko Malesef memurlar kadar değerimiz yok onlar çocuk doğuruyor da biz ne yapıyoruz acaba. Çok sinirleniyorum.. 37 ye kadar çalışıyoruz mecburiyetten
Gebe10 slnko Gercekten boyle bir ayrım olmamalı. Birde açıklamada dünyaya bir çocuk gelecekse akan sular durur demiş bakan. Biz ne doğuruyoruz acaba merak ediyorum