Zeynep_44 Hamile olduğumu öğrendim test yaptım doktora gidip ultrason da görebilşrmiyim herkes 1 aylık gebesin diyolar
Happydef Zeynep_44 beklemeden git doktora dusuk tehliken vs olabilir erken mudahele önemli. Kimileri bir sure beklemeyi tercih ediyor ama dogru degil bence
Ebru38 Genelde öğrendiğinde 5 haftalık felan oluyor, keseyi görüyorlar 7 haftalıkken kalp atışını duymustuk ,Napacan Doguracan zamanı dolunca 😃😃