Cupkek cennet PKoluyum canım 2 aşılama yaptım tutmadı. Birincisi hap ile yapıldı muayene herşey dahil 400₺ tutmuştu ben üniversite hastanesinde öğretim üyesine yaptırmıştım doktora da 120₺ vermiştik o yüzden. İkinci aşılamamı da aynı doktora yaptırdım iğne ile oldu herşey dahil 1100₺ tuttu ama maalesef negatif sonuçum. Tüp bebeğe başlayacağım inşallah 2 ay sonra