Cngul Hamile değilim idrar yolu enfeksiyonum var herşeyi yapıyorum ama bu ara çok kötü olmaya başladı su bile geçirmiyor artık daha önceden sistoskopi olan varmı konuyla alakasız ama fayda gören varmı nasıl bir işlem acaba
Selinbam Cngul Cngul ben oldum canm bende aktif mesane var o yüzden oldum çözüm bulamadılar yani mesanem temiz çıktı
Selinbam Cngul çok kolay bi işlem ama çıktığın andan sonra 5 -6 saat boyunca çok zorlanıyosun idrar yaparken acayip yanma ve ağrı oluyo ama çok su içip çişe çıktıkca geçiyp 1 gün sonra tamamen normale dçnüyosun
Selinbam Cngul benim enfeksiyon yoktu o konuyu bilemiyorum ama içerde ne var diye tanı amaçlı fayda görürsün içerden parça alıyorlar biyopsiye gönderiyorlar sıkıntının sebebi neyse çıkıyor