gozdesh Mirzamm canım benimde dün aynı geldi 37+1 im. Kayınvalidem bebek hemşiresi ona sordum kansız , sancın ağrın yoksa normal dedi.
Belinaynannesi Mirzamm evet nişandır büyük ihtimal sancınız başka bi belirtiniz varmı? Bende 37 haftalıgım sancım oluyor bel, kasık, sırt özel bölgemde ağrı var akıntılarda artma ishalde 🤦♀️
Gulsen4224 Mirzamm ewt cnm gelmiş sarı kahverengi tonları. Ve sümüksü oluyor hadi hayırlısıyla inşallah 👍🏻🌸
Fyyzzynp Belinaynannesi nasıl yani canım sarı nişan oluyor mu Benim bugün bi peçete kadar çok sarı bi akıntım oldu ve yürürken zorlanıyorum biraz afedersin ama aşşağıdan batma mı sancı mı öyle bi ağrım var doğum olamaz dimi ben enfeksiyondur diye kulak asmadım hiç
Haticekbra Belinaynannesi benimde aynı hatta bı haftadır çok sıklaştı sancılar dua edelim birbirimize yaa gelsinler hayırla 🌼👐
Belinaynannesi Mirzamm Doğum başlıyor olabilir merdiven inip çıkın suyunuz gelmesi yakındır dr ile iletişime geçin 🙏🏻 hayırlısıyla alın yavrucagınızı kucagınza 💐🤰
Opotrace53 Belinaynannesi ben 3 gündür merdiven inip çıkıyorum bacaklarımı ayırıp dip köşe yer siliyorum 39 bitiyo nişan gelmiyo bi türlü sancım ağrımda olmuyo birisi merdivenleri zıplayarak inip çık dedi ama korktum zıplama olayında bişey olurmu acaba
ArzuBAYRAM Benimde nisanim geldi saat 12 gibi hastaneye gittim cok az acilmam vardi eve geldim simdi nst de agri cikmayinca takip edelim dedi doktorum nisan gelmesi hemen dogum demek degil mis simdi Hareket ediyrm sürekli
Mirzamm ArzuBAYRAM Bize de aynısını söyledi kafası iyice aşağı inmiş takip edelim dedi nst normal çıkınca sancı da olmayınca eve gonderdi
ArzuBAYRAM Mirzamm evet simdi bol bol yuruyorum ben evde daha rahat edoyor insan saglikla gelsin ler Insallah
ArzuBAYRAM Mirzamm kesinlikle benimde ama dayandim evin icinde yurudum bide comel kalk hareketi yaptım simdi yarim saate dustu sancil yuruyun sizde evin icinde
ArzuBAYRAM Mirzamm sancilarim sıklasti ama hala 5 dakikada degil ama sanci geldikce leke gelmeye devam ediyor sanirim acilmadan dolayi
ArzuBAYRAM Ysmnbebek hayir hala dogurmadim 😀 ama sancilarim sik gelmeye. Basladi sanci gekdikce lekede geliyor Insallah bugun dogururum 😀