Naz_mus Kızlar merhabalar. Ben 40 haftamı bugün doldurdum ama bende en ufak bir belirti yok yarın doktor kontrolüm var. Ben devlet hastanesine gidiyorum acaba 40 hafta doldu diye Suni sancı verirler mi merak ediyorum bileğisin olan var mı