Aysoo anladım 🥰 şehir hastanesi bana uzak olduğu için tercih etmiyorum bide pandemi hastanesi. Mamakta yaşıyorum ben Ankara hastanesi bana çok yakın ulaşımına çok kolay fakat randevu problemim var bende kim denk gelirse yapıyorum ikidir. Peki Doğum nasıl olcak bizim kim denk gelirse yapıyoruz 😊🤔