91ARIN91ASK Mom81 5. Aydayım ilk öğrendiğimde 7 haftalıktım ilk BİM’den zıbın 3 paket biberon emzik babamız ayakkabı almıştı alınıyor heves ediyor insan içinde kalmasın al sende ama abartmadan 😀
Mervetekmn Mom81 çok erken bana kiz dıyolardı 23haftaya yakın detaylıda erkekmiş ogrendık ama 24+3olduk hala bişe almadım ben bi zıbın sadece 😂
Edizinannesii Mom81 29. haftadayım daha yeni almaya başladım bence çok çok erken hele bi cinsiyeti öğren sonra al derim. Hoşuna giden hem kıza hem erkeğe olacak ufak şeyler alabilirsin ama bence diğerleri için çok erken
Oykuaygun Ben 4.haftada Bi takım aldım bile 🙈 insan duramıyor onu alsam mı bunu alsam mı beşiği arabası nasıl olsun vs. Ama almamak gerekiyor diyorlar herhangi Bi sorun olur diye. Ama ben alma diyemem çok heves ediliyor çünkü 🥰🤭
Kck Mervetekmn Bende 23 teyim hala birşey almadım. Koronadan dolayı çıkıp hevesle hevesli gezip alamıyoruzda :(
Merve2016 26+3 deyim bana hala erken geliyor hiç birşey almadım daha ablam bir tane tulum almış sadece