Tezcansadulla Happy-_- insallah guzel artis gosterir cnm gec dollenmede olabilir 2 gun snra tekrar baktir hayirli olsun 🧿
Tezcansadulla Happy-_- cnm kimyasal gebelik biseymi ne dedi doktorunuz ustune gorme mi neymis anliyamadim ki bende
little_butterflies @Happy-_- muhtemelen kimyasal gebelikti canım hayırlısı olsun umarım en yakın zamanda hamile kalırsın🤲🏻💕
Happy-_- little_butterflies anlayamadım canım kan tahlilini verdiğimde adetliydim ondan yüksek çıkmış da olabilir aklım ermedi yani
1PrensAnnesi Happy-_- 5 üzeri vardır ama artışı kontrol ettirin sağlık ocağında düzenli 3-4 gün tahlil verin günlük orantılı yükseliyorsa(oradaki doktor bilgilendirir) ortalama 6 haftalıkken filanda kalbini duyarsınız hayırlısı ile
Happy-_- Ebrusahin yok kuzum benim Rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin senin evladını. 7.29 dan 1.55 e düştü beta