Pilge Kızlar ben doğum yapalı 2 ay oldu kızım doğduğunda bi çay kaşığı sade soda verdik gaz sorunu olmasın diye maşallah su ana kadar gaz sıkıntısı olmadı böyle bi bilgi vermek istedim 🤫
Merdgn Pilge Yapmayın etmeyin lütfen ya sade soda yeni doğmuş bebeğe verilir mi.. Hadi siz sorun yaşamamışsınız biri yapsa başına bişey gelse vebalini alabilir misiniz? Siz yaptınız bari tavsiyede bulunmayın..
Ef24 Şöyle şeyler paylaşmanız o kadar yanlış ki bilye kadar midesi olan bebeğe bir çay kaşığı soda vermek. Nerden biliyorsunuz ileride bir sorun yaratmayacağını veya başkasının bebeğine zararı olmayacağını. Nasıl vebal alıyorsunuz